Bedankt voor de post - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lennie 74 - WaarBenJij.nu Bedankt voor de post - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lennie 74 - WaarBenJij.nu

Bedankt voor de post

Blijf op de hoogte en volg Lennie

18 Augustus 2012 | Suriname, Paramaribo

Bedankt voor de kaarten

Ik krijg positief commentaar op kantoor; Wat krijgen jullie veel post toegestuurd, ben je belangrijk of zo??

Ik ben niet belangrijk geweest, maar Maren was natuurlijk jarig en van de week kregen we een heleboel kaartjes voor Maren haar verjaardag. Gezamenlijk hebben we deze geopend en Maren was zo verrast door alle aandacht!!

Enorm bedankt voor het toesturen van alle mooie kaarten. Oma Marion heeft zo haar best gedaan om het leesbaar te maken en dat is heel goed gelukt. Maren kon het heel goed lezen. Ik spreek uit ervaring dat het normale handschrift van Oma Diesel zeer dicht in de buurt komt van een doktersrecept….

De kaart van Oma en Opa Kippie is schitterend. Maren vond deze echt waanzinnig mooi en heeft er heel lang naar zitten kijken hoe mooi deze wel niet is. Maren mist inderdaad het ballet bijzonder. Van haar half latijnse vriendinnetjes leert ze overigens ook een hoop zoals op het filmpje te zien is. Erg leuk om dat te zien.

Maud had zelfs kadootjes in de kaart gestopt!! Wat een verwennerij zeg.

Tante Marije had het niet beter kunnen treffen: Een prins6-en kaart!! en dat terwijl je 6 wordt!

Saag, bedankt voor het toesturen voor een verjaardagskaart voor mijn verjaardag. Deze is inderdaad op de Giannilaan gewoon aangekomen. Ik ben alleen vergeten te melden dat deze aangekomen is.

Dit is een post alleen voor het bedanken van de kaartjes. Zeer binnenkort een uitgebreid relaas waar we allemaal mee bezig zijn en wat we allemaal meemaken.

Lennard en Maren

• 18 Augustus 2012 - 15:52

Lennie 74:

helaas is het uploaden van filmpjes in de nieuwe omgeving niet meer mogelijk zoals ik het nu kan terugzien. Helaas.

Lennard

• 19 Augustus 2012 - 20:21

Janet:

Lieve Maren,
    Gefeliciteerd met je 6e verjaardag. Het is wel heel speciaal om 6 jaar te worden in Suriname, dat kunnen niet veel Nederlandse kindjes zeggen. Lennard en Kirsten jullie gefeliciteerd met jullie grote dochter, hele leeftijd alweer en ze kan zelf al een beetje lezen. Super. Veel plezier en groeten vanuit een tropisch Oostzaan. Erwin en Janet